همايونهمايون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

همایون مامان و بابا

30

1391/7/17 12:29
نویسنده : مامان زهره
254 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم

مامان جون چند وقتی بود سراغ وبت نیومده بودم الان که فرصت شد زود ی اومدم. همایون یه برنامه تلویزیونی برای بچه ها پخش میشه اسمش عمو پورنگ یا هزارو شصت و شونزده است. توش یه پسره بازی میکنه به اسم امیر محمد . شما اون برنامه رو کلا" به اسم امیر محمد می شناسی.یه کارتون توش نشون میده به اسم تاتونکا که  به اون میگی کاپوتا!!

کوچولوی مامان . الان که دوسال و سه ماهه هستی ماشین رو روشن و خاموش میکنی. تا هشت تقریبا" میشماری اجزای ماشینو خوب بلدی.میخوام مهدتو عوض کنم یه بچه بی ادب هست که رو همتون تاثیر گذاشته . از پولشم که نمیگذرند ردش کنند بره. نشاط نزدیک خونمونه فکر کنم خوبم هست خیلیا تعریفشو میکنند.

همیشه برای عاقبت بخیر شدنت دعا میکنم.دوستت دارم خیلی زیاد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)