همايونهمايون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

همایون مامان و بابا

41

1393/4/1 17:08
نویسنده : مامان زهره
191 بازدید
اشتراک گذاری

میدانید تا دو روز دیگر چه اتفاقی میفتد بله همایون من چهارساله میشود و من به تمام لحظه های گذشته مثل عبور یک فیلم از جلوی چشمانم مینگرم و تک تک آنها را گویی لمس میکنم آری این عزیز من است که بزرگ شده و فقط خدا میداند که من چقدر بزرگ شده ام. همایون جان بزرگ شدنت مبارک میخواهم از خدای کریم که هر لحظه زندگیت پر از شکوه و عزت باشد به همراه سربلندی و سعادت و هزاران مرتبه دعا کرده ام که دستانت طلایی و مفید باشد . انشاء الله

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان طاها
3 تیر 93 15:48
امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک ممنون عزيز كاش زودتر نوشته زيبايت را مي ديدم باز هم متشكرم